motoare de cautare...
3 participanți
Pagina 1 din 1
motoare de cautare...
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Este un nou motor de căutare pus la punct de foşti angajaţi ai Google.
Oficialii Cuil asigură că rezultatele unei cautari sunt mult mai relevante şi mai precise decât cele furnizate de popularul motor de căutare al Google.
Prin căutare în mai multe pagini web şi prin analizarea cu mai bună acurateţe a acestora. Pagina care se deschide după introducerea cuvintelor cheie se asemănă cu cea a unei reviste online, atfel încât din punct de vedere al designului şi al experienţei de utilizare Cuil.com se distinge clar de Google.com.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Este un nou motor de căutare pus la punct de foşti angajaţi ai Google.
Oficialii Cuil asigură că rezultatele unei cautari sunt mult mai relevante şi mai precise decât cele furnizate de popularul motor de căutare al Google.
Prin căutare în mai multe pagini web şi prin analizarea cu mai bună acurateţe a acestora. Pagina care se deschide după introducerea cuvintelor cheie se asemănă cu cea a unei reviste online, atfel încât din punct de vedere al designului şi al experienţei de utilizare Cuil.com se distinge clar de Google.com.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Ultima editare efectuata de catre basaru in Mier 15 Iul 2009 - 1:52, editata de 1 ori
Re: motoare de cautare...
Nu prea îmi place. Nu are un design foarte atrăgător, iar rezultatele căutărilor lasă de dorit...
Prospero- membru
- Number of posts : 73
Localizare : Romania
Hobby : ce e aia?
Registration date : 04/02/2008
adevarul e ca si mie mi se pare ca rezultatele sunt cam asa incurcate, dar designul mie imi place, asa pe fond negru si simplut.
Ultima editare efectuata de catre basaru in Mar 13 Iul 2010 - 21:01, editata de 1 ori
Ultima editare efectuata de catre basaru in Sam 16 Ian 2010 - 23:50, editata de 1 ori
Beauty- veteran
- Number of posts : 2697